سوالات متداول

ارسال و پرداخت سفارشات

سفارش خود را از چه طریقی می توانم تحویل بگیرم؟

سفارش های داخل استان تهران به صورت لحظه ای توسط الوپیک یا لجستیک شرکت ارسال خواهد شد.

سفارش های شهرستان اولین روز کاری بعد توسط پست یا تیپاکس خدمت مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال برای شهر تهران به سه صورت الوپیک (هزینه به صورت آنلاین محاسبه می شود.)، لجستیک شرکت و پست که به قیمت ثابت در صفحه پرداخت قرار داده شده است.

سفارشات شهرستان با مبلغ ثابت پست ارسال می شود.

سفارش ها چه زمانی به بخش حمل و نقل تحویل داده می شود؟

در صورت انتخاب الوپیک و مشخص کردن مقصد در لحظه سفارش تحویل پیک خواهد شد.

در صورت انتخاب لجستیک شرکت سفارش شما تا 3 ساعت پس از ثبت سفارش ارسال خواهد شد.

محصولات شهرستان اولین روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل پست خواهد شد.

آیا می ‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنم؟

بله، شما می‌توانید از طریق درگاه‌های پرداخت بانکی موجود در سایت شیکا شاپ و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید.

چگونه می ‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

برای لغو سفارش با واحد پشتیبانی شیکا شاپ (02191319130) تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

پرسش های متداول

حساب کاربری

آیا برای خرید از فروشگاه شیکا شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این شرایط که بدون وارد شدن به سایت نیز می توانید یک کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌ توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید. توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار خواهند گرفت.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟

شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار به دوصورت وارد کردن نام کاربری و رمز خود در بخش ورود کاربر و یا با وارد کردن شماره تماس پیامکی جهت تایید حضورتان ارسال میگردد سپس با وارد شدن به پنل " داشبورد " و با کلیک کردن روی گزینه " ویرایش " میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

آیا امکان مطلع شدن از موجودی کالا در سایت وجود دارد؟

بله، میتوانید بر روی گزینه " موجود شد به من اطلاع بده " کلیک کرده تا به محض شارژ شدن محصول به شما مشتری عزیز اطلاع داده شود.

آیا امکان رزرو محصول ناموجود در سایت وجود دارد؟

بله، با انتخاب رزرو و پرداخت هزینه محصول، آن محصول برای شما رزرو شده و پس از شارژ مجدد سفارش شما در اولویت قرار خواهد گرفت.